120. "Bezbronne" Taylor Adams







TYTUŁ: "Bezbronne"
AUTOR: Taylor Adams
TŁUMACZENIE: Mariusz Gądek
DATA PREMIERY: 13.02.2019
LICZBA STRON: 368
  WYDAWNICTWO: Otwarte
 
 
 
 
"Czasami Bóg posyła ludzi dokładnie tam, gdzie są potrzebni. Nawet kiedy oni sami o tym nie wiedzą."
 
 
 
 
 
 
Zbliża się Boże Narodzenie. To idealny czas na spotkanie się z najbliższymi. Młoda studentka - Darby opuszcza uniwersytet w Boulder, by odwiedzić rodzinne strony, w które zapuszcza się dosyć rzadko. Niestety, okoliczności spotkania z bliskimi nie sposób zaliczyć do tych najprzyjemniejszych. Burza śnieżna diametralnie zmienia plany studentki. Przez jedną noc będzie zmuszona przebywać na istnym odludziu, w jednym budynku z czwórką nieznanych jej osób. Sytuację jeszcze bardziej komplikuje fakt, w momencie gdy dziewczyna zauważa w jednym z aut uwięzioną w klatce małą dziewczynkę. Co zrobić, gdy w miejscu, w którym przebywa nie ma zasięgu, a ktoś z nowo poznanych znajomych może stać za uprowadzeniem dziecka? Tu nikomu nie można zaufać.... 
 
 
 
 
 
Na samym początku bardzo dziękuję Paulinie @gruszka_czyta za możliwość udziału w Twoim book tourze! Całkiem dobry ten thriller! :D Lubicie, gdy akcja powieści rozgrywa się praktycznie w jednym miejscu? Ja bardzo! To dobry motyw towarzyszący szczególnie gatunkom grozy :). Ten zabieg od zawsze funduje mi  dreszczyk na plecach! Zdarzały się te stresujące momenty, które wywoływały szybsze bicie serca. Przeczytałam tę książkę bardzo szybko, historia wciąga od pierwszych stron, zdecydowanie!  Niemniej jednak po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że byłby ze mnie całkiem niezły detektyw śledczy ;) Większości się domyśliłam, szósty zmysł zadziałał ;). Pewna sprawa związana z główną bohaterką była dla mnie nieco absurdalna, zdarzało mi się kiwać głową ze zdziwienia. Autor zdecydowanie przedobrzył, niemniej jednak rekompensatą jest zakończenie, która zwala z nóg! Taylor Adams jest również scenarzystą oraz reżyserem i szczerze? Ekranizacja tej książki mogłaby być naprawdę świetna! Podobno będzie, więc... z chęcią obejrzę! 
"Najłatwiej mówi się te kłamstwa, które są prawdziwe."






Moja ocena: 4/6




Znajdziesz mnie również na Instagramie:

 
 

Komentarze

  1. To będzie dobra książka na grudzień :)
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz