150. [RECENZJA PRZEDPREMIEROWA] "Nieczyste więzy" K.N.Haner




TYTUŁ: "Nieczyste więzy"
AUTOR: K.N.Haner
TŁUMACZENIE: -
DATA PREMIERY: 04.09.2019
LICZBA STRON: 336
WYDAWNICTWO: Między Słowami 




 
"Patrzę na niego, jakby był jedynym mężczyzną na świecie. (...) Rozbudził we mnie ogień i tylko on potrafi go okiełznać. Ma władzę nad moim ciałem i umysłem." 
 
 
 
Claire Johnson jest młodą kobietą, która niesie na swoich barkach bolesną przeszłość. Jest nieszczęśliwa, krucha, uważa, że żyje, bo musi. Pewnego dnia, za sprawą jednej decyzji, jej życie diametralnie się zmienia. Opuszcza swoich bliskich i wyjeżdża do San Francisco, by tam rozpocząć staż studencki w jednej z międzynarodowych firm transportowo-handlowych. Dziewczyna powinna regularnie uczęszczać na sesje terapeutyczne, trafia więc do doktora Douglasa, jednego z najlepszych specjalistów w okolicy. Od pierwszych chwil coś ich do siebie przyciąga. Decydują się podjąć mroczną grę pełną namiętności i walki o dominację. Kontrola to słowo klucz. Kto ma nad nią władzę? Kto w tym układzie gra pierwsze skrzypce?
Kasia Haner po raz kolejny zaskakuje czytelników! Mam za sobą większą część twórczości autorki i jestem pełna podziwu, że potrafi tworzyć tak dobre, a zarazem diametralnie różne historie. Powieść "Nieczyste więzy" jest połączeniem dark romansu oraz thrillera. Jest to książka dla kobiet, które lubują się w tych mocniejszych klimatach (bo tu jest naprawdę... ostro!) i zdecydowanie przeznaczona dla pełnoletnich czytelniczek. Niepozorna Claire (czy na pewno? ;)) i doktor Douglas skrywający mroczne sekrety zapraszają Was do samego środka piekła. Nie znajdziecie w tej książce romantycznych randek przy blasku świec, ani mężczyzny, który wręcza swojej kobiecie bombonierki w kształcie serca i bukiety składające się z ogromnej ilości róż.  Waniliowej miłości również tutaj NIE MA ;). Za to jest bardzo, bardzo gorąco! Sceny seksu są naprawdę mocne, więc jak już wspominałam wcześniej, nie jest to pozycja dla wszystkich. Miałam już okazję przeczytać kilka tzw. "darków" i nie zawsze byłam zadowolona z lektury. "Nieczyste więzy" natomiast skradły moje serce już od pierwszych stron! Autorka "kupiła" mnie samą fabułą, bo szczerze? Nie spotkałam się jeszcze z tego typu historią. Mocno intrygujący, dojrzały i skryty doktor Douglas oraz młodziutka Claire, która nie do końca potrafi sobie poradzić w otaczającym ją świecie. Razem tworzą mieszankę wybuchową, nad wyraz niebezpieczną. Niesamowicie wykreowani bohaterowie, z pazurem. Gdy miałam już za sobą ostatnie zdania książki, pomyślałam sobie: "WOW". Takie zakończenia tylko u Kasi Haner! Jestem oczarowana i z niecierpliwością wyczekuję kolejnej części!
 
 
 
"Pożądanie to podstępne uczucie. Czai się w nas, potrafi zdominować nasze myśli, a potem wybucha i nic ani nikt nie jest w stanie nad nim zapanować."
 
 
 
 
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Znak (Między Słowami).
 
 
 
 
 



Moja ocena: 5/6



Znajdziesz mnie również na Instagramie:

 
 
 

Komentarze